meh klik

saya dah reti pakai pakai selendang satin. :D



hai dan assalammualaikum. 


pekabo semua orang?hari ni kan nak cakap badan macam tak sihat,tapi rasa macam sihat pulak.nak kata sihat tapi rasa macam sakit pulak.cam ne tu?hihi.eh serius ni.cuaca panas terik gila2 punya,tapi saya boleh rasa badan cam sejuk je.pelik tak pelik.aneh tapi benar.huihui.tapi rasa diri sihat cuma resdung melanda daku.huissh sedihhhhh.*baru perasan 'tapi' banyak nah kat atas,wahaha*


semalam kan,saya keluar jap ada urusan nak disettlekan.nak mintak laporan perubatan ayah kat hospital.pastu hari tu saya ada cakap beli selendang satin kan.firstly saya memang tak berkonan benor dgn selendang jenis satin.sebab tak reti pakai =_= hihi.jakun betul.tengok orang lain duk lilit2 cun tu.
pastu semalam saya pun dengan semangat berkobar2 main lilit je shawl tu.gulung2 lagi.bila dah reti pakai,tahap kekreatifan ter'over' lah pulak.wahaha.


tapi takpe.seni tu.ahakk.sekejap je pun lilit2 shawl tu.tak smpi 10minit dah siap dengan kemas.saya suka silang2kan selendang.tengok kat youtube semua buat tuto cara silang sama je.muka saya macam tak sesuai pulak.nanti nampak kepala macam sedikit besar.haa amek.terus jadik alien kang tak malu muka.pam muka kat jamban belum tentu terpadam tahap malunya.lantas saya mencuba gaya sendiri.pakai main bedal je.lilit2 selekeh.akhirnya dapat gaya yang sesuai dgn bentuk pipi saya yang tembam ni.ihikkk.dapatlah bentuk muka yang ala2 bujur sirih.


okaylah.dah penat jejari comel saya menaip.wakaka.comel ke?jumpa lagi nanti.terima kasih.
daaa~


hihi.*kalau sesiapa carik model tdung,bagitahu saya*wahaha.serius ni:)


No comments:

Post a Comment