meh klik

merekalah kesayangan saya

hai dan assalammualaikum.

wahh tahun baru da datang dah.2011 dah pun selamat menghilangkan jejak.wakaka.
maka dihari pertama ditahun baru,dengan semangat berkobar2 nak taip entri pasal family.
family tu menatang apa?keluarga ah bro.-.- haishh tu pun mau cakap ke.wahaha

semua org pun mesti ada family kan.*apa ke bengong soalan*ahakk.yelah yelah sorry.
sayang tak dgn keluarga korang.*dusshh kena penumbuk sbb lagi skli bagi soalan bengong*
okay okay fine==' tak bagi soalan bengong lagi.

family saya terdri daripada ayah,mak,akak sorang,diriku sndri jua adikku sorang.tambahkan sndri berapa jumlah keseluruhan.
family saya takde ah besar mana.tapi kalau family belah ayah saya besau lah jugak.ada 18 adik beradik ayah saya =O sila tutup mulut.
belah mak ada 11 orang adik beradik.ok kurangkan lopongan mulut.kang lalat masuk saya tak jamin.hewhew.

apa yang boleh saya katakan disini,keluarga saya sangat sangat penting dalam hidup saya.pikirlah sndri kan,tanpa mereka,dari ceruk mana korang nak ada kan.

okay lah  nak citer satu2.kalau korang rasa tersangatlah malas nak baca.sila baca jugak.hahaha.paksa pulak dh.ok la ok lah tak paksa lah.T__T

bermula dgn ayah saya.ayah saya ni orangnya baik,rajin,penyayang.masa saya kecik2,kuat nangis tau.apa orang cakap sawan tangis.kalau tak silap lah.dalam lebih kurang 8 bulan masa baby saya dihabiskan dgn menangis.sbb tu mata saya sepet dan suara bagai ramli sarip.wakaka.takpe,husky voice itu unik.*menyedapkan hati sndri.masa spnjg saya duk keje mngis je tu,ayah saya lah yang banyak jaga saya.cerita ni semua diceritakan oleh mak saya.saya pulak macam gedik masa kecik asek nak ngan ayah je.hewhew.maka selama 8 buln tulah ayah tanpa penat lelah melayan saya.sampai tidur pun dapat sejam je disebabkan saya.huu.trharu eden.inilah yang mugkin dikatakan takdir yang dah tertulis.bila dah besar,ayah saya sakit.sebenarnya sakit buah pinggang dah lama.da dekat 13tahun.baru2 ni dalam lebih kurang nak dekat 9bulan dah,ayah saya dah tak boleh berjalan.ayah dah tak mampu nak urus diri sndri.time ni lah saya kena balas balik jasa ayah saya yang penat jaga saya dulu.ramai kwn2 duk tanya bila saya nak smbung blaja or etc yang seumpamanya.jawapan saya,buat masa skrg let me jaga ayh dulu.saya berpegang pada satu prinsip.susah skrg,insyaalah satu hari nnti akan senang.ucpan untuk ayah sempena tahun baru,semoga tabah menghadapi dugaan.jangan risau mak dan kami anak2 sntiasa disisi. much love<33

sekarang nak cakap pasal mak pulak.ni lah insan yang paling saya sayang gila2 dalam dunia ni.mak ni sangat penyabar,baik,penyayang dan seorang insn yang sangat cekal dan tabah.walau beriban mahupun berjutan dugaan mampu ditempuhi oleh insan yang bergelar ibu ni.rilex je mak.mak lah sumber inspirasi saya.selain tu,mak jugak kwn baik saya.bila saya sedih,malam2 pun mak sanggup melayan saya baak sampai tepi laut lido semata nak bagi saya tenang bila ngadap laut.sebab saya suka laut.bila anak2 gembira,mak tumpang gembira sama.bila sedih,mak lah yang akan tenangkan.yang pasti sayang saya pada mak takde taranya.sayang yang terlampau sgt.sebab tu sy tak tahu apa akn jadik dgn idup saya kalau mak takde.sbb mak lah yang terbaik dlm hidup saya.*muka saya dgn mak sama tau*bangga.hihi 

hmm pasal adik beradik pulak.dua dua pun baik comel cantik.apa yang mampu saya katakan disini.saya sayang sangat kakak dan adik saya ni.walaupun kadang2 gaduh2,tapi tu biasalah.rencah adik beradik.kalau tak gaduh nanti boring jugak.wahahah

okay lah.itu sahaja.SAYA SAYANG SANGAT KELUARGA SAYA.mereka yang paling penting,tiada insan lain.hilang mereka,separuh jiwa saya juga turut hilang.semoga ALLAH sentiasa merahmati keluarga ini dan diberi kecekalan hati menempuh segala dugaan bersama juga sentiasa dimurahkan rezeki.
sampai ketemu lagi.daaa~








No comments:

Post a Comment