meh klik

esok birthday mak saya!

assalammualaikum...


hi kawan-kawan,esok birthday mak saya tau.ye MAK saya yang comel tau.3 beradik yang comel loteh ni busy duk decorate kad.kononnya macam kreatif sangat.KONON je.hihihi.nak tengok tak kad yang kitorang da buat?apa?taknak?uwekk.tak heran lah.nak tunjuk jugak.wakakak(gelak jahat)


ni saya buat.muahaha.

ni pun saya buat jugak.wahahah.jgn kutuk =='

ni akak saya suruh buatkan.so inilah hasilnya.simple je.

ni ha saya paling suka.saya jugak yang edit.hihihi.

ha amacam?okay lah jugak kan.saya ada,awak ada ke?mueheheh.
ucapan untuk mak saya:
'selamat hari lahir buat mak tersayang.kite sayang mak sangat-sangat tau.moga-moga mak dapat menjalani kehidupan mendatang yang penuh cabaran dan dugaan dengan lebih tabah.jangan risau,kami tiga beradik serta ayah akan sentiasa ada dibelakang mak.bukan belakang je,tepi kiri kanan pun sentiasa ada.hihi.walaupun umur semakin meningkat,muka still awet muda gitu.LOVE U MOM :)'
*Muka saya macam mak saya muda-muda.nanti da berumur mesti comel macam mak saya.hihihi.
okayy lah.itu sahaja.saya nak gi nonton hindustani kat tivi2.citer mann~.oh my fevret tau.
baibai.
terima kasih daun keladi.lain kali jemput baca lagi ;-)

10 comments:

  1. selamat ulang tahun kelahiran utk mak awk....
    semoga dimurahkan rezeki dan sihat walafiat...
    cantik kad yg awk buat...suke yg last...chomel

    ReplyDelete
  2. tumpang lalu dgn sopan.. bw kat sini .. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sopannye lahai.hihi.lalu-lalu.tumpang lalu selalu pun takpe =))

      Delete
  3. ank yg baik .
    jum bca novel bab 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi nil,okay nanti kite baca tau.

      Delete
  4. epi besdayyy mak cik.....hehhee
    sy dh follow awk, free2 follow kite jugak yer.....hemo hemo

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.okayy jeillabies =) MEKASEH

      Delete
  5. Happy birthday mak :D ehhh silap . happy birthadya mak cik . hihi tetinggal ciknya tadi . miza doakan keluarga kak mira kekal abadi dan bahagia hingga kesyurga . amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.MEKASEH miza chokiechokie =) amin~

      Delete