meh klik

penangan ombak rindu

assalammualaikum.semalam tercapai suda hajat nak tengok OMBAK RINDU.memang sangat berbaloi mak beli tiket berharga rm12.thanks mak comel.hihi.overall,citer ni saya konklusikan sbagai filem terbaik yang pernah saya tonton pada tahun ni.sedih sangat citer ni.lebih haru bila watak hariz yang dimainkan oleh aaron aziz menangis.memang tak tertahan airmata saya nak meleleh.tak rugi beli tisu 3posen sebelum masuk panggung.huhuhu.dari mula citer da best.maya bermonolog.pastu jadi mcm sang duyung bertudung kat ats batu pegang layang-layang terputus tali.tempat2nya pun cantik.damai mata memandang.lakonan maya aaron lisa dan azizah mahzan mmg bagus.ok da jadi pengkritik tak bertauliah.hehek.sedih sgt bila tgok airmata sang lelaki.huhuk.teringat kt dia.aik,tetiba.huu.bukan saya sorg yang menitiskan airmata,mak dan akak pun nangis2.org kat belakang saya pun asek bersob sob.tak pernah2 tengok filem seemosi ni.mungkin sbb baru putus cintun,jadi emosi terlebih.kot.ahakk.pada awal citer ni memang ada babak2 daring sikit tapi tak keterlaluan.jadi ia sesuai juga ditonton oleh segenap lapisan masyarakat.disebabkan citer ni terlampau best,sampai tak sedar  durasinya 2jam.terbuai perasaan sampai tak sedar citer ni panjang dri filem melayu lain.sekarang tengah taip entri ni pun masih teringat lagi jalan ceritanya.REDHA ITU IKHLAS,PASRAH ITU MENYERAH.*nak tengok lagi lagi dan lagi.itu sahaja untuk entri ni.nak tau lebih lanjut keseluruhan filem ni,gi cepat pawagam berhampiran.scroll down jap tau.jgn mls.terima ksih sudi baca,sudi tengok. :) *5stars untuk filem ni.


image from google

harus ada muka saya & akak tanda kami suka filem ni.ahakk.ehem mak takmau bergambar smlm.huu





No comments:

Post a Comment