meh klik

hobi

oh hai assalammualaikum.mata memang tersangatlah tak ngantuk.baru suda bagi ikan2 makan kat fishville sambil layan ulang2 lagu cry by rihanna.hihi.comel2 ikan kat fishville.nak bela sekor betul2 bole?hee.kat entri sebelum ni saya ada ckp nak tulis pasal hobi baru kan.ni nak habaq lah ni pasai hobi tu.hobi lukis kartun muslimah yang comel2.saya guna paint je lukis2.saya ingat tangan saya tak berseni,rupanya adalah jugak keseniannya.kononnya bakat terpendam.tapi saya takdelah lukis ikut kepala je.adalah la jugak ambil inspirasi dari blogger2 dan majalah dara.ye,saya tengok model2 dlm majalah dara.com then terjemahkan dalam bentuk kartun.konon hebat.hihik.ok lah,saya malas nak cakap panjang2,nanti boring kan kan nak baca.jap saya tepekkan kartun2 yang saya lukis.
terima kasih sudi baca.much love.xoxo.eeii gedik pulak kite.ahakk










5 comments:

  1. hehe.thanks kak mai.follow kite.thanks :D

    ReplyDelete
  2. follow awak,
    i do support you :)

    ReplyDelete
  3. syimi:hihi tu lukis main2 je.tq :)
    myra:thanks awk :)

    ReplyDelete