meh klik

ombak rindu..lagi **

assalammualaikum dan selamat malam.hari ni saya tengok dekat fb orang duk update status berbunyi seperti gambar dibawah :









hmm saya pelik seketika.apa betul ke?dari mana dapat benda ni?saya nak google malas pulak mlm ni.mata dah ngantuk.ni nak menaip pun terpoyo-poyo.haha.ayat serabai.nanti la besok ke saya google and carik dri mana dpt ni.insyaALLAH,akan di share.kalau rajin,hihik.oh ha teringat sesuatu,ikan kat fishville pun lama dah tak kasik makan and tak bukak pun.oh kejamnya =_=,mesti dah lapar.nanti esok lah baru bagi makan.T__T.kuikui.back to the main topic.tadi saya gi lagi nonton OMBAK RINDU.hihi.dengan siapa?mak dengan adik lah.walaupun ni kali kedua nonton,air mata masih keluar.haishh sangat emosi.mulanya pagi tadi gi medical check up akak saya.minggu lepas ada mggu ni pun ada.lepas habis check up,saya mak dan adik saya terus ke city square.akak cakap nanti dia nak gi tengok dengan boypren dia.so dia tak ikut,jaga ayah pulak hihi.mak suka tengok wayang kat cs.skrin besar.kat umall mbo tak besar sgt.hihi.tapi sejukk.kitorang tengok pukul 4 petang.nak tengok pukul 1.30 p.m. tapi da full pulak.terpaksa tengok kul 4 je.yang penting dapat tengok lagi.ni movie kedua yang saya nonton 2kali kat wayang.dulu saya tengok NUR KASIH THE MOVIE.pun sedih jugak.tapi ombak rindu lagi sedih.adik saya mula2 cakap eleh tak sedih lah,masa sebelum tengok.bila dah lepas tengok,sedih lah kak citer ni.nak nangis adik.kuikui.tahu pun.best kan citer ni.entri yang sebelum ni saya da tulis pasal citer ni sikit kan,tapi tak banyak pun.ahakk.jadik di entri ni saya malas nak citer panjang pasal ombak rindu walaupun tajuknya berkaitan ombak rindu.hahaha.itu sahaja untuk malam yang indah lagi dingin ni.terima lah santapan mata sebelum tido ni.muka saya yang poyo bersama mak dan adik yang comel.
terima kasih sudi baca dan lihat dan singgah.hehe.nite.bai bai bai.peace ^^





gambar2 semua memang malas nak crop or edit.it's original.


No comments:

Post a Comment