meh klik

i'm in love

seperti biasa assalammualaikum dan selmat berhari selasa.sihat ke?saya sihat je.aik mcm surat nak bagi kawan dah tanya2 khabar pulak.huhu.mlas nak mukadimah seperenggan.nak teruskan ke tajuk yang nak dikongsikan.hihi.I'M IN LOVE.tajuk bajet macam bercinta la konon.bukan lah.ahakk.tapi in love dgn buku.buku yang memotivasikan dan memang sangat saya gilakan sekarang.sebenarnya buku ni dah lama ada kat rumah.dibeli oleh kakak saya.antara ayat-ayat dlm buku ni yang saya selalu ingat antaranya 'HARI INI MILIK ANDA'#halaman 7.ayat tu sangat sangat bermakna.dan akan sentiasa saya ingat bila tiba2 terasa hari ni nasib/rezeki tak menyebelahi saya.kepada sesape yang belum beli,belum baca buku,saya syorkan cepat ke kedai buku berhampiran.dah sampai kedai buku apa lagi2 cepat2lah rembat buku JANGAN BERSEDIH(LA TAHZAN).rembat yang dimaksudkan bukan mencuri.haishh rembat yang saya maksudkan beli dgn kadar segera sepantas kilat.ihikk.:3
tak menyesal baca buku ni.memang mnceriakan hati.betul.tak tipu.nanti lepas ni nak usha buku jangan bersedih jadilah wanita yang paling bahagia pulak lah.pesanan dari buku la tahzan 'jangan bersedih setelah kesulitan pasti ada kemudahan,ALLAH bersama kita'.itu je untuk entri ni.
#terasa feeling2 heliza dalam filem SYURGA CINTA bila baca buku ni.ahakkk,poyo pocoyo.haha


cover buku yang sangat hensem.hihi

terima kasih sudi baca.bai bai bai.pesanan untuk diriku sendiri jugak.ingat,LA TAHZAN.senyum2 selalu.nanti comel.huhuk :)

No comments:

Post a Comment