meh klik

crocs shoes memang cute

assalammualaikum   
pagi2 lagi muka nak menempek depan laptop.tanpa memberus gigi juga membasuh muka.ecehhh tipu je.bangun pagi je benda pertama buat mesti gi basuh muka and gosok gigi.jangan pengotor sangat lah kan nak bagi orang bau mulut dipagi hari.faham2 je lah baunya macam mana kan.subhanallah.ahakk.
tadi saya gi skodeng CROCS MALAYSIA.pagi2 da jadik stalker mengskodeng blog2 manusia.hehe.maklumlah orang duduk rumah,laptop juga berukband lah yang jadik sahabat.oh okay saya sambung citer pasal crocs tadi.saya ni memang suka kasut2 yang jenis lembut2 bila dipakai dan comel comel loteh.nanti otomatik kaki pun kelihatan comel ala2 princess.wakaka.crocs pink saya antara kasut fevret.sebab lembut sgt.takde lah kaki nak melecet sana sini bila pakai,pastu jalan terjengket2.hihi
okay lah jom tengok koleksi crocs yang comel dan harga yang sangat tak reasonable.dah kaya nanti nak beli seploh.haha






tengok harga dia bisa nangis gue.T___T.tapi comel kan.
gambar sumber : crocs malaysia.
kalau ada sesape nak belanja saya,cepat let me know.hahah.  

terima kasih. 


No comments:

Post a Comment