meh klik

ini luahan hati saya, awak apa tahu. miahaha

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

assalammualaikum.

cadang hari ni nak lepaskan post yang dah berlumut sikit yang mira sorok dalam draft. hahaha. tapi malas lah. nanti baru mira publish. hari ni post entry lain.

pun bukanlah nak berceloteh panjang umpama surat utusan berjela panjang. hihi. cuma coretan sikit ja. maklum lah senah oiii, i kan jiwang sikit.

'awak apa tahu? suka hati saya lah'

*tetiba* HAHA HAHAHA (ketawa ala prof.klon dalam filem cicakman) 

gambar ehsan facebook. lupe ah facebook sapo ngee

haaa inilah yang digempar gempurkan SANGAT tu. sangat la sangat kan. 

'saya jenis yang setia, sebab itu saya benci pada orang yang tak setia, setia itu antara awak dan saya, kalau awak faham, ribuan terima kasih gua ucapkan' 

mula-mula control ayu bajet sopan saya saya, hujung ayat hambek gua terus. *peace*

p/s: mira tukar header baru ngehngehngeh

LOLs 

No comments:

Post a Comment