meh klik

kite dah ada burung biru tweet2 lah

assalammualaikum.


tadi kan mira buat account twitter.burung biru yang tiut miut femes tu.yela mira si jakun -.- ngehngeh.saja je buat twitter ni padahal tak tau pun fungsinya.wkwkwkwk.cuma mira lebih suka pesbok dari incik tweet ni.lebih senang layan pesbok dari twitter.tapi disebabkan bajet nak seiring dengan teknologi semasa,maka ku buat juga akaun ni.wakakak.




ni pulak link twitter mira : @Miraa210
hahaha.saja bajet baru buat twitter padahal semua orang dah berkurun buat.kuikui.itu sahaja.
terima kasih~

2 comments: