meh klik

air lah kita

hi assalammualaikum.entri ke-2 hari ni.huu.tadi saya usha blog CICINTA,cute je blog tu tau.gi try usha cepat.banyak jugak rahsia personaliti,tips,puisi,madah2 dan banyak lagi lah kat dlm blog tu.time petang2 mcm ni baca mmg syok.nak nak kalau tengah boring kan.pastu,saya gi tengok kat rahsia personaliti.saja nak try2.memang la tak boleh nak percaya 100% kan.tapi buat suka2 boleh lah.and kdg2 mcm ada yang tersama pulak.kihkih.saya cuba rahsia personaliti melalui kiraan tarikh lahir.nak cuba klik SINI.cara kiranya semua ada tunjuk kat situ.detail lagi ok.saya nak tunjuk sikit je,tang-tang hujung je.hihi.nombor 7 tu ler nombor saya.dalam blog cicinta tulis,nombor 7 bersamaan dgn elemen AIR.hee.masih belum habis lagi lah.ada lagi.keterangan nombor lahir.selain elemen air,nombor 7 bermaksud INTELEKTUAL.okay lah tu je.penat nak tulis panjang2.kuikuikui.nak tahu awak awak punya juga,gi link yang saya dah bagi kat atas tadi.bai bai bai.selamat mencuba.
*credit all this to blog cicinta.


image from google.just googl-ing :")


No comments:

Post a Comment